Profesionalna korisnička podrška je dio naše politike poslovanja a tehnički problemi često zahtijevaju brza i jednostavna rješenja. Manje probleme možemo riješiti izravno telefonski.
Za softverske probleme naši tehničari mogu vam pomoći spajanjem na vaša računala pomoću remote control aplikacija (teamwiever, anydesk i sl.). Možete nas kontaktirati od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati.
Kompleksniji softverski i mehanički problemi zahtijevaju dolazak servisera a u slučajevima gdje nije moguće otkloniti kvar na lokaciji klijenta, osiguravamo transport uređaja do našeg servisa.
Servisna služba je kvalitetno opremljena i potpuno motorizirana radi bržeg i potpunijeg pristupa klijentima na području cijele Republike Hrvatske.
Stalnim školovanjem naših servisera nastojimo održati visoki stupanj kvalitete kako bismo bili u stanju pružiti što bržu i kvalitetniju uslugu. Na skladištu, osim velikog izbora potrošnog materijala i pribora, imamo i dovoljan broj servisnih dijelova. Za izuzetno rijetke slučajeve kada nemamo dijelove na skladištu osigurana je njihova dobava od proizvođača u vrlo kratkom roku.
Obratite nam se s povjerenjem ukoliko imate tehničkih problema s uređajima i priborom koje koristite u svakodnevnom radu.
Iskustvo u servisiranju medicinskih uređaja širokog spektra proizvođača i modela rezultira visokim postotkom uspješnosti servisnih intervencija, Kvaliteta i pouzdanost izvršenih zahvata osigurana je kontinuiranom edukacijom servisera, uporabom najmodernijih servisnih uređaja i alata te ugradnjom originalnih dijelova.